Nezařazeno

Výběrové řízení na jednotný vizuál desátého ročníku festivalu United Islands České spořitelny a redesign loga festivalu pro rok 2013

Ostrovy s.r.o., pořadatel United Islands České spořitelny 2013 (dále jen „UIČS“), vypisuje výběrové řízení na grafické zpracování jednotného vizuálního stylu pro desátý ročník UIČS (20. 6. — 22. 6. 2013) a redesign loga pro rok 2013. Výběrové řízení je vypsáno ke dni 31. 10. 2012.

Co je United Islands České spořitelny
Festival United Islands vznikl v roce 2004 jako multi žánrový festival, který prezentuje především interprety pohybující se na poli kvalitních hudebních žánrů z České republiky a zahraničí. Festival se koná v unikátních lokacích historického centra Prahy, na pozadí kulis Pražského hradu a Karlova mostu. Cílem festivalu je nejen hudební program jako takový, ale propojení hudby a města a oživení veřejného prostoru nejen pro občany Prahy, ale i její návštěvníky z dalších oblastí České republiky a zahraničí.

V roce 2013 oslaví United Islands České spořitelny 10. ročník. Poprvé v historii bude probíhat i po 22 hodině a to v deseti vybraných pražských klubech.

Předmět výběrového řízení
Cílem je vytvoření jednotného vizuálního stylu, prezentace 10. ročníku UIČS a redesign loga pro rok 2013.

Účastníci výběrového řízení
Soutěž je vyhlášena jako veřejná jednokolová. Je určena všem fyzickým i právnickým osobám se zastoupením fyzických osob (dále jen „soutěžící“), které dodrží všechny podmínky soutěže. Ze soutěže jsou vyloučeni zaměstnanci vyhlašovatele a členové hodnotící komise.

Podmínky výběrového řízení
Soutěžící do uzávěrky soutěže, tj. do 19. listopadu 2012, dodají soutěžní práci na níže uvedenou adresu (viz. kontaktní adresy). Zasláním soutěžní práce potvrzují soutěžící, že souhlasí s podmínkami soutěže.

Zadání výběrového řízení, požadovaný rozsah a zpracování

 Logo UNITED ISLANDS ČESKÉ SPOŘITELNY pro rok 2013, které vychází ze stávajícího loga. Chceme stávající logo upravit, ale jeho úprava nesmí být moc radikální.  Chceme evoluci nikoliv revoluci. Chceme vám ale nechat prostor pro vlastní kreativitu. Pošlete nám tedy dvě varianty upraveného loga, jednu odvážnější a jednu konzervativnější.

Ideový plakát formátu A1

Použití bude následující: Plakát ideový pouze s datem a webovými stránkami, CLV, billboard, plakát se jmény kapel na open air část, plakát na Klubovou noc festivalu, partner pass, programový leták open air a Klubová noc, webové stránky www.unitedislands.cz, hlavičkový papír, internetové bannery, velkoformátové bannery na stage na festivalu, atd…

propagační materiály např. trička, placky, látkové tašky aj.

Účastníci v předložených návrzích použijí písmo DINCE / BIG NOODLE TITLING a do vizuálu začlení logo UNITED ISLANDS ČESKÉ SPOŘITELNY. Při zpracování návrhů by měli účastnící dosáhnout změny ze „studeného“ vizuálu ročníku 2012 na vizuál, který by měl na první pohled evokovat atmosféru letního festivalu.

Účastnící předloží dva návrhy pro vizuál festivalu. Jeden vizuál bude vycházet z motivu římské číslice X s důrazem na desátý ročník festival. Druhý návrh předloží s vlastním originálním motivem.

Povinné barvy jsou modrá, červená, bílá a jejich odstíny. Základ by měl vycházet z barev, použitých v logu České spořitelny.

 Hodnocení

Vyhodnocení soutěžních prací provede hodnotící komise ve složení:
David Gaydečka (organizátor UIČS)
Martin Voňka (organizátor UIČS)

Jakub Mejdřický (organizátor UIČS)
Barbora Šubrtová (tisková mluvčí, marketing a reklama UIČS)

Magdalena Krutinová (specialista marketingu, Česká spořitelna a.s.)

 

Kritéria hodnocení
splnění požadavků z hlediska předmětu výběrového řízení a požadavků na obsah soutěžního díla
originalita a výtvarná úroveň řešení
původnost soutěžního díla
jednoduchost a srozumitelnost

Vyhodnocení
Hodnocení soutěžních návrhů bude provedeno hodnotící komisí na podkladě návrhů soutěžících a jejich porovnáním.

Vyhlášení výsledků
Vyhlašovatel na základě vyhodnocení komise vyhlásí vítěze soutěže. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevyhlásit žádnou z prací jako vítěznou. Rozhodnutí vyhlašovatele je konečné a nelze se proti němu odvolat, ani je podrobit soudnímu přezkumu. Všem soutěžícím budou písemně nebo emailem oznámeny výsledky soutěže bezprostředně po vyhodnocení.

Ceny
Náklady, které vznikly soutěžícímu v souvislosti s účastí v soutěži, nese tento soutěžící. Vítěz soutěže obdrží cenu ve výši 20.000 Kč. Vyhlašovatel uzavře s vítězem bez zbytečného odkladu licenční smlouvu o právu autorském, kterou postoupí autor vyhlašovateli právo na výhradní a neomezenou licenci ke všem způsobům užití jednotného vizuálního stylu United Islands České spořitelny 2013.

Dopracování
Termín pro předání jednotlivých částí díla a jeho další specifikace budou stanoveny ve smlouvě. Smlouva bude uzavřena do 31.12 2012.

Kontaktní adresy
Vyhlašovatel
Ostrovy s.r.o.
Švédská 25, 150 00 Praha 5
IČO: CZ 27232948

Kontaktní osoba
(zajišťuje vzájemný styk mezi vyhlašovatelem a soutěžícími)
Marie Jelínková
tel.: 737 326 605, email: Marie.jelinkova@unitedislands.cz

Návrhy dle zadání zasílejte s vlastním porfoliem nebo odkazem na vlastní portfolio dosavadní tvorby do 19. 11. 2012 emailem na adresu barbora.subrtova@unitedislands.cz

Nepovinně můžete návrh poslat i poštou v tištěné podobě na adresu Ostrovy s.r.o., Švédská 25, 150 00 Praha 5. Tištěné návrhy nevracíme.

Vyhrazujeme si právo osobní prezentace vybraných návrhů.